Gast Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 Hoi, Iemand ooit gehoord van het merk starsat? Ik kan er een nieuw kopen voor 160 euro. Gr R
mr1200s Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Ja ik heb een Jepssen JS4000 (=Emtech EM200) en een Jepssen JS4000 PVR. Dat zijn ook EM-tech ontvangers, waarvan de Starsat ook deel uit maakt. Teminsten bepaalde types. De EM-tech ontvangers hebben veel mogelijkheden en zijn erg stabiel. Er zijn gewoonweg erg veel OEM ontvangers van dit soort in de markt. En de software is dus goed uitontwikkeld. Kijk maar eens voor alle modellen op: http://www_satellite-heaven_de/index.htm?jump=Receiver/starsat.htm Vermeld even wel type Starsat je op het oog hebt.
Satwatcher Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 De nieuwe Starsat komt uit de fabrieken van Arion. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Morgen, Sorry ik heb een fout gemaakt! Het moet zijn een Sat-Star 5100. Iemand? Gr Rubber
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen