Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 heren en misschien dames, weet niet zeker of ik de vraag zo mag stellen, anders verwijder maar. Ik gebruik gemini image 2.5 in de flash op een db7000. Als ik nieuwe "items" wil ophalen via blue panel, worden deze volgens mij niet geupdate. Als ik nieuwe klingetjes kies staat er nog steeds een datum van 13-11-05. Kan ik dit ergens updaten of een nieuwe lijst ophalen? Alvast dank voor de medewerking. Drumsix
Tonskidutch Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 tja die staan er inderdaad nog in van 13-11-05 het geminiteam vindt dus ook; dat ze niet voor jullie laatste kietjes moet zorgen, dat doe je elders of met de plugins. cheers Slow Rumer
stefke Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Welke plugin gebruiken jullie dan zoal?
Fredo Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 er staan een hele reeks site in het key menu neem maar een van die anderen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 ppupdater foxikeyconv. cheers Slow Rumer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen