chukky2 Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Ik kan dit onderwerp nergens terug vinden , Is het mogelijk om bv de internet zender holland doc. via een plugin via de dreambox af te spelen? Alvast bedankt
fredzetee Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 zeer goede vraag, ook ik wacht in spanning af! Fredzetee
milili Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 dit vindt ik ook intressant en heb bij de plugins van Gemini 2.5 ergens gelezen dat ook asf en wmf wordt ondersteund iemand dit al aan de praat ?? volgens mij gaat het om vlc of movieplayer ik zoekhet wel effe op maar als iemand het al aan het werk heeft heel graag een how to !!! bedankt alvast Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Steffan Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 lijkt mij super,maar is het wel mogelijk??? Cpu snelheid,en codecs groeten steffan Voer eendjes geen oorlog!!!!
satvet Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Zoek maar eens op +niet +mogelijk, zul je veel links vinden naar het antwoord op deze vraag.
Gast Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Je kan eventueel internet tv afspelen als je het door je PC met VLC kan laten transcoden in het mp2v en mpa formaat en dan dat weer doorstreamen met de vlc plugin van de dreambox zelf.
satvet Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Kan inderdaad, maar dan schiet het het doel van de vraagsteller voorbij, immers toch een PC nodig, en dan kun je het net zo goed gelijk via de PC op TV zetten.
pippen2 Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Zonder tussenkomst van een pc gaat het zo en zo niet. Hardwarematig zal het net niet gaan, maar er is in ieder geval ook geen software die het ondersteund. Dus dat antwoord is simpel. Maar toch zie ik graag een oplossing met tussenkomst van een pc. Het is gewoon handig om via de Dreambox een bestand te selecteren en dat te laten verwerken door de pc. Dat is een stuk makkelijker dan naar de pc rennen, aanzetten, naar de tv gaan en kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen