Gast Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 ik heb sinds een week dat de humax een rode punt geeft als ik de humax uit zet dan krijg ik geen klok maar de rode punt in het display of het gaat naar het sappen ook de display naar een rode punt toe en moet het met de schakelaar ook uit zetten en dan doet ie het weer dus dan zet ik het met de schakelaar uit doe de humax aan en dan weer uit dan wel de klok wie weet wat dat kan zijn ik denk zelf dat er wat kapot wie weet wat het is alvast bedankt gr
Josje01 Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Citaat: ik heb sinds een week dat de humax een rode punt geeft als ik de humax uit zet dan krijg ik geen klok maar de rode punt in het display of het gaat naar het sappen ook de display naar een rode punt toe en moet het met de schakelaar ook uit zetten en dan doet ie het weer dus dan zet ik het met de schakelaar uit doe de humax aan en dan weer uit dan wel de klok wie weet wat dat kan zijn ik denk zelf dat er wat kapot wie weet wat het is alvast bedankt gr Is duidelijk de voeding die slechter aan het worden is. Het zal niet al te lang meer duren voordat ie helemaal niets meer doet. Dus even de voeding repareren. Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 oke bedankt moet even kijken wat het kost
Funfreak Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Kost max een euro of 12 als je het zelf doet. Schema's en onderdelenlijst staat op dit forum. Er zijn ook bedrijven die reparatiesetjes verkopen met alle juiste onderdelen voor jouw type (REV) voeding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen