kenwood Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Hallo Allemaal, Als ik naar ned 1 kijk op camx en ga zappen naar iets anders wat ook camx gebruikt is er niets aan de hand. Ga ik nou naar multivision met Camd3 dan werkt dat ook. Maar zap ik terug naar Ned 1 met camx loopt de hele DB7000 vast en moet rebooten. Zowel met USB als zonder USB. Een kennis heeft exact het zelfde. - DB 7000 - Nieuwe PLI in flash - Camd3 - Camx van december Wie weet waar het aan kan liggen en hoe het optelossen is.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 welke camd3 heb je getest? cheers Slow Rumer
kenwood Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Geplaatst: 30 december 2005 Het probleem doet zich nu ook zonder camd aan. Dus Camx op alle zenders en hij loopt nog steeds regelmatig vast. +/- 30 keer per dag-)) Verschillende images geprobeerd en de 1 doet het meer dan de ander. Maar ben ik dan haast de enige die dit probleem heeft? Groeten Marco
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 dat heb ik een hele poos terug gehad (mei-juni) doordat ik zenderlijstjes van anderen gebruikte.. (download) doe eens een volledige scan op al je satelliten. dan moet het over zijn. cheers Slow Rumer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen