Gast Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Ik ben een beginnend satelliet kijker. Ik heb sinds enige maanden een Topfield 4000 PVR. Enkele weken geleden begon de receiver telkens na het aanzetten te vragen: All data on HDD will be lost. Yes or No. Ik koos natuurlijk steeds voor No, maar dat hield in dat de receiver de harddisk helemaal niet meer "zag". Via het menu kon ik niet meer bij de harddisk komen. Ik kon eerder opgenomen dingen dus niet bekijken, en ik kon ook niets meer opnemen. Toen heb ik de receiver meegenomen naar mijn dealer, en die zei, dat de enige mogelijkheid was, om op "Yes"te drukken. Alles wat op de harddisk stond was toen verdwenen! Maar alles werkte daarna weer wekenlang prima. Nu heb ik sinds gisteren weer precies hetzelfde verschijnsel! Eigenlijk wil ik niet wederom mijn harddisk leeg laten lopen, om dit op te lossen. Weet iemand, hoe ik dit kan oplossen en NIET alles kwijt te zijn? Weet iemand hoe dit probleem telkens ontstaat? ( nu 2 keer) Graag uw hulp..... robbielas@chello.nl
Funfreak Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Probeer eens andere firmware, misschien zit er een bugje in?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen