Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Wie kent dit probleem en/of weet hoe je dit moet oplossen ? Heb een DM500C en het gebeurt regelmatig dat de geselecteerde CAM-software niet wordt geladen en in plaats daarvan de COMMON INTERFACE geactiveerd is als dit droomdoosje opnieuw opstart wordt (al dan niet na spanningloos geweest te zijn). Wil helemaal geen common interface keuze: kan dat er niet uit ? Moet ergens in een script of setup bestandje staan.... <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten