Ga naar inhoud


TF4000, alle reserveringen naar 2007??


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Sinds de jaarwisseling heb ik de TV niet meer aangehad, wel een paar opname's geprogrammeerd. Vanavond het hele spul aangezet, en nu ontdek ik dat er niets is opgenomen, dat er een paar reserveringen uit de lijst zijn verdwenen, en dat de overige reserveringen die ik vorig jaar voor 2006 had geprogrammeerd nu opeens op dezelfde datum in 2007 zijn gezet.

 

Is er iemand die hetzelfde heeft gehad, of iemand die een verklaring hiervoor weet??

 

Ik heb de TF4000PVR met de firmware van 13 maart 2004, (onder het motto dat je niet moet gaan prutsen aan een goed werkend systeem heb ik geen nieuwe update's gedaan) met een Aston 1.05 cam.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens op dit duitse forum: http://board.topfield.de/viewtopic.php?t=23122 daar staan berichten van users met dezelfde problemen. Oorzaak is de ARD die een foute datum uitzond op 1 januarie

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip, het zal waarschijnlijk zoiets geweest zijn, want nu ik er over denk, ik heb inderdaad kort na middernacht tijdens de jaarwisseling even langs diverse kanalen, ook duits, gezapt, en kan best langs de ARD gekomen zijn! Bij mij zijn alleen de vaste, wekelijks op te nemen reserveringen blijven staan, en de éénmalige reserveringen zijn verdwenen!

 

Weer wat geleerd!

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kijk eens op dit duitse forum: http://board.topfield.de/viewtopic.php?t=23122 daar staan berichten van users met dezelfde problemen. Oorzaak is de ARD die een foute datum uitzond op 1 januarie


Alleen de ARD of ook de ZDF. Ik zat namelijk op 1 januari rond 12.00 naar de ZDF te kijken en gelijkertijd had er een programma op de BBC opgenomen moeten worden. Dat is niet gebeurd maar als het volgens de ZDF dus 2007 was, is dat een logisch gevolg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...