mr_rolin Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 Wie van de gelukkige (hoop ik tenminste) 7025 bezitters heeft al ervaring met een CanalDigitaal module of een andere cam in de 7025? Deze vraag, omdat er nog geen gepatchte software is met een emu voor de kaartlezers en omdat in de 7020 geen enkel module zonder freezes wil draaien. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 mr_rolin, op "ihad" zijn er heel veel dm 7025 bezitters.. en toevallig ken ik er een met een cd abo kaartje die is met de aston 1.07 heel gelukkig. cheers Slow Rumer
mr_rolin Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Geplaatst: 5 januari 2006 Hi Tonskidutch, Bedankt voor je reactie, ik zal eens gaan kijken op het forum van ihad. Ik heb hier ooit ook een Aston 1.07 te leen gehad en die deed op mijn 7000 keurig dual decoden, de opnames waren goed, maar het rechtstreeks kijken was met freezes. Hopelijk is het dus met de 7025 beter. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
mr_rolin Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo Tonskidutch, Nog even een nabrander over de 7025 en diverse modules. Ook na het bekijken van de ihad-site heb ik zo mijn twijfels over dit probleem. Maar misschien is het nog te vroeg om hier nu al een oordeel over te vellen. De meeste "klanten" van de ihad-site zijn duitsers, die niet zoveel belang hebben bij een ci-module. Behalve dan diegene, die een Premiere abonnement hebben. Maar ook hierover is het behoorlijk stil. Jammer, maar ik wacht toch maar even om mijn 7020 te verruilen voor een 7025, hoewel een twin-tuner toch wel zo z'n voordelen heeft (mits hij goed werkt!). Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen