laco Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 projectx staat nu op pc Wie kan mij simpel uitleggen hoe reclame knippen of gewoon film inkorten zodat ik hem goed terug kan kijken op dreambox of pc
mlsn Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 De files toevoegen in de collectie, de cursor plaatsen bij aanvang van het stuk dat je wil verwijderen op het plus knopje drukken (boven number of points)cursor plaatsen bij het einde van het stuk dat je wil verwijderen, weer op het plus knopje drukken (boven number of points) het stukje tussen deze twee punten wordt rood gekleurd. Vervolgens klik je op prepare. Om het terug te bekijken op de dreambox of pc kies in het proces scherm: action, to TS. Boor het bekijken van TS bestanden op de pc gebruik VLC videolan. Het bestand kun terug zetten op de harde schijf van de Dreambox. Wat ik vreemd vind in Project X is dat als je meerdere bestanden wil samenvoegen dus niet een bestand dat in meerdere stukken is gehakt maar bijvoorbeeld twee verschillende TS bestanden, met verschillende PIDS etc; je deze niet kunt samenvoegen tot een bestand. Of is deze optie wel aanwezig maar heb ik 'm nog niet gevonden? Of moet ik eerst de bestanden naar pva omzetten. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Jean-Claude Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb dit wél al gedaan, gewoon de verschillende TS bestanden in de collectie plaatsen. Het waren wél bestanden van dezelfde zender. of je bestanden van vershillende zenders kan samenvoegen weet ik niet, maar het zou me niet verbazen als dit niet werkt : zo'n TS bestand is een data-stram, en nu heeft elke zender wel zijn eigen bitrate, error correctie, audio-subkanalen en zo meer. 2 verschillende data-streams samevoegen kan waarschijnlijk alleen indien hun samenstelling dezelfde is. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
mlsn Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 De enige optie die ik ken is om eerst de TS bestanden om te zetten naar PVA, deze pva bestanden laden binnen een nieuw project om dan vervolgens een TS bestand te schrijven. (dit kost wel erg veel ruimte) Waarschijnlijk heb je geluk gehad. Het heeft volgens mij niets met de instellingen van een bepaald kanaal of zender te maken. Als je de VCR even niet uitzet is het geen probleem om de verschillende bestanden samen te voegen. Doe je dit wel dan lukt het niet, of zul je ergens de metadata eruit moeten laten wissen, of alles eerst omzetten naar PVA. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen