Ga naar inhoud


Humax ToH3.3 HoTplugged v6.5


Nesclan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vreemd.

Vanmorgen deze fw erin gezet, gelijk beeld op alle D+ zenders, ook taq (op de astra).

Bij het sorteren van mijn favorieten sloeg die humax vast en kon ik alleen reseten door spanning eraf te gooien, en je raad het al, alles weg.

Dus ik cleaner geladen, daarna settings opnieuw en daarna hot6.5 erin, kreeg ik de k**s er niet meer in met DSR9500Ed47, gelukkig ging dat wel met DSR9500Ed41, en nu werke bijna alle zenders van D+ (astra) behalve die Taq's.

Of waren die toch alweer zwart ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verder niks hoeven te veranderen.

 

Heb dezelfde zenderlijst nog als voorheen, en heb de 6.5 over de oude gezet. Nieuwe keybin erin, en het loopt weer als een zonnetje.

Staat op card+emu+s bij mij en cardblocker staat uit.

 

Wil er nog wel een andere PCM lijst inzetten, aangezien de originele PCM lijst die in de 6.5 zit niet goed staat voor een officiele c+ kaart op de NL zenders.

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik stel vast dat de D+ radiokanalen, die vrij te ontvangen zijn, het niet meer doen. Is dit alleen bij mij zo of heb ik een bug ontdekt..?


Die zijn dacht ik toch verlaatst op Astra en worden niet meer met de namen apart ingelezen.

Frequentie nu: 10847 Verticaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op die frequentie geen geluid. Het komt af en toe wel maar het happert telkens weer.

Hetzelfde resultaat heb ik op mijn wat oudere Humax F1VACI.

Het ligt dus niet aan de nieuwe versie 6.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...