Ga naar inhoud


Programma om fluittoon te verwijderen , of wat is er fout ?


aanj

Aanbevolen berichten

Heb stukje video bijgevoegd ter info .

Probleem : bij opnemen met kamera komt fluittoon op de band .

Is er een programma om de fluittoon er uit te filteren en hoe ?

Eerst demuxen dus , geluidsspoor bewerken met ???? , dan geluid weer erbij zetten .

 

Zie ook post bij , "rokende sodeerbout" omdat het hardware gedeelte hier niet op zijn plaats is dacht ik

 

AD

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het geluid staat niet dicht , er is wel weinig geluid zodat de automatische geluid "sturing" de versterking verder open zet .

Het ligt waarschijnlijk aan de kamera maar wat ?

Kamera heeft wel wat meegemaakt , maar volgens mij deed hij het vorig jaar nog goed .

Het zou het geluid van de spoelende tape of de motor kunnen zijn , maar met een externe microfoon verder van de camera af blijft het aanwezig .

Heb nu plots nog wat andere ideen gekregen , andere band e.d. , het is even geleden dat ik er mee bezig was .

Maar dan nog wil ik de oude opnamen "kuisen"

Ik moet dus één bepaalde frequentie wissen .

 

Ad

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het programma Cooledit kun je een notchfilter maken waarmee je een vrij scherp frequentiegebied kunt onderdrukken. Of dat scherp genoeg gaat, en hoe het nuttige geluid daardoor beInvloed wordt zul je moeten testen. Cooledit was van Synrillium, maar is overgenomen door een of andere sound gigant, ik weet niet precies meer welke. Misschien kun je Cooledit96 of 2000 nog ergens als trailversie opduiken, indien nodig heb ik nog wel een versie voor je.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...