FrankAdem Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 Ik bekijk HD1 (23,5 E) en er is een freeview tot 12u 's middags. Ik heb echter geen geluid: op de webinterface (met VLC, natuurlijk) is er zelfs geen apid (none)... In bijlage mijn settings zoals ze in dreamboxedit staan. Is er iets mis? Op HD5 en andere HD-kanalen, lukt het gewoon wel...
Unetwork Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 Wellicht een andere pid voor het geluid? Heb je een nieuwe scan gedaan? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
FrankAdem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Geplaatst: 12 januari 2006 Citaat: Wellicht een andere pid voor het geluid? Heb je een nieuwe scan gedaan? Hmmm neen, dat komt van een settingslijst. Kan ik een nieuwe scan uitvoeren op één frequentie (hoe), of moet ik alles weer opnieuw scannen?
Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 hd 1 zend alleen uit in 1 digitale geluids spoor en wel in dolby digital en geen mpeg. op de astra 1 was dat ook het geval en dan herkent de dreambox het geluid spoor niet de quali-tv hdtv ontvanger herkent het signaal echter wel.
FrankAdem Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Geplaatst: 18 januari 2006 Citaat: hd 1 zend alleen uit in 1 digitale geluids spoor en wel in dolby digital en geen mpeg. op de astra 1 was dat ook het geval en dan herkent de dreambox het geluid spoor niet de quali-tv hdtv ontvanger herkent het signaal echter wel. Damn, dus er is totaal geen mogelijkheid om dat geluid te ontvangen?
hobsat Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 op tv heb ik uiteraard geen beeld maar kan wel DD signaal op mn receiver horen. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
FrankAdem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Geplaatst: 19 januari 2006 Citaat: op tv heb ik uiteraard geen beeld maar kan wel DD signaal op mn receiver horen. Je hoort geluid op HD1 op 23,5 graden? Kan je me dan eens de audio pid geven (via information)?
rai Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 Als het goed is is de audio pid 101H (of 257 dec). Probleem is echter dat op het moment dat er gecodeerd wordt plots je officiele kaart dan niet meer wil decoderen. Je moet die PID met d ehand toevoegen met b.v. Dreamboxedit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen