Ga naar inhoud


Ontvangst Spaanse zenders


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Heb een 7000S met een draaibare schotel en zowel op astra en hispasat is er perfecte ontvangst van de Spaanse t*q's. In mijne box heb ik de pet123 settinglijst erin gezet ( hydra phoenix 109 image + camd3.. ). In deze settinglijst komen uiteraard de t*q's 1,2,3 enz... maar ook de t*q's 1,2,3 enz... English. Dit is vrij handig als je een film in de Engelse taal wil opnemen op de HD om later te voorzien van de nederlandse onderschriften.

Nu is het bij mij zo dat bij de t*q's 1,2,3 enz... English het beeld na een 10 tal seconden bevriest. M.a.w. stilstaand beeld. Echter op de gewone t*q's geen problemen hiermij want heb reeds meerdere films opgenomen maar die zijn dan uiteraard in de hoofdtaal Spaans.

Kent iemand dit probleem ? Kan ik de t*q's English ergens op een andere manier vinden ? Enfin kan iemand mij helpen om de films op mijn HD te krijgen in de Engelse taal ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier hetzelfde probleem als ik gebruik maak van de 'Taquila .. (English)' kanalen op Astra. Op Hispasat zit engels gewoon als 2de taal erbij, en daar werkt het zonder problemen. Als workaround kun je dus even naar Hispa draaien als je de taqs wilt opnemen...

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

oudeis , effe gedraaid naar hispasat doch daar hetzelfde probleem als op de astra , na 10 sec. freezed image.

Kan het eventueel aan de gebruikte image of cam liggen ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even gecontroleerd: als je de zender opneemt krijg je beide audio-streams mee. Onafhankelijk van de op dat moment gekozen taal. Gebruik niet de speciale english settings, daar heb ik idd ook problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Robots wordt ook in het Engels uitgezonden.

Alleen ziet je ontvanger dit niet. Hoog de audio-pid maar eens op met 1 dan krijg je wel engels.

Helaas geeft dit dus wel problemen met het beeld, dat valt weg na enkele seconden, maar het engelse geluid blijft.

Op de Hispasat speelt dit probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...