Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

even een vraag

wat zijn de freq.instellingen voor het casema pakket in den haag en kan ik met een dm500c en tvhome abonnement in den haag kijken?

alvast bedankt voor jullie antwoord <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

only go for the best!PLI

2x DM800HDse en 1x DM500HD

2x Multytenne schotel

Geplaatst:

als je met 316000000 begint en deze 8mhz laat oplopen moet je het kunnen vinden.

verder heb je denk ik nodig

Sym: 6875000

qam: 64

FEC: none

Inversion: auto

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...