sprookje Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 hallo even een vraag wat zijn de freq.instellingen voor het casema pakket in den haag en kan ik met een dm500c en tvhome abonnement in den haag kijken? alvast bedankt voor jullie antwoord <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
Gast Geplaatst: 15 januari 2006 Geplaatst: 15 januari 2006 als je met 316000000 begint en deze 8mhz laat oplopen moet je het kunnen vinden. verder heb je denk ik nodig Sym: 6875000 qam: 64 FEC: none Inversion: auto
Aanbevolen berichten