Ga naar inhoud


Hoe te beginnen


Gast

Aanbevolen berichten

HOI HOI<P>ik heb een reciever van PHILIPS.<BR>Het is de DST5816<P>Ik zou er graag wat meer willen hobbyen:-)<P>In de handleiding staat iets over DVB descrambeling; ik dacht eigenlijk dat het systeem met SECA werkte.<BR>HELP! please: Is dit SECA?<P>Wat is het makelijktste om C+ zichtbaar te maken, waar moet ik beginnen, want ik zie door de bomen het bos niet meer?<P>Wat zijn trouwens waferkaarten?<BR>zijn dat die zelfgeëtste kaarten met daarop een of meerdere PIC's, en EPROM's?<P>(Ik heb trouwens als wel eens PIC 16X84's geprogrameerd.)<P>Wie wil me op de rails zetten<P>doei<BR>mr_abba<P>------------------<BR>mr_abba

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het makkelijkste is om een abo te nemen op Canalmin.... (nouja.... ;-)<BR>De leuke weg is om eerst dit hele board en ander sites te lezen en dan maar eens gaan experimenteren...<BR>Je zei dat je al wat ervaring had met proggen van de chips dus daar ligt het niet aan...<BR>DVB is de uitzendstandaard en SECA is de gebruikte codering.<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!<p>[This message has been edited by Toxic (edited 31 July 2000).]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi<P>Als je wat meer wil. Dan zal je een programmer aan moeten schaffen en een Piccard of goldwavercard de Philips ontvanger die je hebt is een mediabox en ondersteund als codering alleen maar seca.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik maar beginnen met een waferkaart. (toch?)<P>Gewoon een zo'n layoutje downloaden, ertsen, de pic's en eprom's programmeren...<BR>--> of niet?<P>Welk ontwerp c.q. software is trouwens het beste/makkelijkse om te beginnen?<P>doei<BR>mr_abba<BR><P>------------------<BR>mr_abba

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi<P>Heb ooit al een pic 16x84 geprogd (voor een ander projectje), met de ludipipo.<BR>Stond laatst een supereenvoudige versie in de elektuur, die ik ook heb gemaakt (op een van de regenachtige zondagmiddagen) <P>Zijn die programmers ook te gebruiken?<P>doei<P>mr_abba<P>------------------<BR>mr_abba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...