Ga naar inhoud


Wie help mij de ideale hardware shopping list samen te stellen


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Ik 'krijg' een Nokia 9302, seca tuner/decoder en meen genoeg ingelezen te hebben om het programming avontuur aan te gaan.<P>Ik zal in ieder geval een irdeto All Cam CI aanschaffen, maar had graag wat hulp bij de rest van mijn shopping list.<P>Wat is/zijn naar jou mening de BESTE (Hassle Free) combinatie van (Merk en Type): <P>- Card, Programmer, Blokker etc.<P>So Many to choose from...<P>Ieder advies wordt gewaardeerd!<P>Many Thanks,<P>Ron<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>maakt dat wat uit dan ?? Als het maar werkt.. Als je met de tijd meewilt neem je nu al een FUNCARD en een FUNCARD programmer. Dan ben je gelijk klaar voor superencryption.<BR> <A HREF="http://www.funcard.net" TARGET=_blank>http://www.funcard.net</A> <P>Is al Seca Autoupdate beschikbaar, werkt als een trein smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CI-CAM in een SECA-doos???? Volgens mij gaat dat niet lukken.......<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, daar was ik vandaag dus ook achter gekomen.<P>Fijn he zo'n verkoper die van alles afweet!<P>Ik vroeg om een device met 2 CI slots en Dolby Digital AC3 out. <BR>AC3/SPDIF out bestond volgens hem niet (Wrong!) en de 9302 had volgens hem 2 CI slots (Wrong Again).<BR>Deze gaan we dus lekker afbestellen...<P>Ik denk nu over een Nokia 9800 of een Humax 5400....<P>Thanks voor jullie replies,<P>Ron <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Sonnie:<BR><B>Yep, daar was ik vandaag dus ook achter gekomen.<P>Fijn he zo'n verkoper die van alles afweet!<P>Ik vroeg om een device met 2 CI slots en Dolby Digital AC3 out. <BR>AC3/SPDIF out bestond volgens hem niet (Wrong!) en de 9302 had volgens hem 2 CI slots (Wrong Again).<BR>Deze gaan we dus lekker afbestellen...<P>Ik denk nu over een Nokia 9800 of een Humax 5400....<P>Thanks voor jullie replies,<P>Ron <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Heb je bovenstaande bij die verkoper aangegeven en kwam die toen aanzetten met die SECA-doos??? :-\~<BR>Die gast mag z'n huiswerk wel eens gaan doen...<P><P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi <P>Was vast geen satelliet speciaalzaak. Volgens mij moest je weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zo goedkoop mogelijk, als de verkopers dat weten dan naaien ze je waar je bij staat. :-)<P>P.S. Neem een Humax met ASTON C.I. om te beginnen +/- 1200,00 compleet <P>Groetjes Avalon <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het was een Expert zaak en ik had al zo mijn vermoeden dat die weinig zouden weten.<BR>Echter ze gaven aan een satelliet "supplier" van de eerste orde te zijn met meer dan 300 installed systemen.<P>Ik voor 1 keer niet vooraf geinfomeerd, en voila... Vroeg nog wel wat alternatieven waren en hij kwam met de 9800 maar gaf daarbij aan dat die niets meer bood, behalve een SCSI interface die je toch niet gebruikt!<P>Ik zoch zeker niet de goedkoopste (zelfs geen eens prijzen vergeleken...), zocht slechts iemand in de buurt van Maarssen.<P>Ik ga wel verder shoppen voor de Humax.<P>Thanks for the help...<P>Ron<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je een advies mag geven, neem eens contact op met <A HREF="http://www.sr-ts.com." TARGET=_blank>www.sr-ts.com.</A> ( - tussen sr en ts moet je weghalen) zit weliswaar niet echt in de buurt van Maarssen maar met een ritje naar de Zaanstreek ben je wel in 1x klaar. Is in ieder geval iemand die m.i. door de hobby en niet door sec zaken gedreven wordt. <BR>Ik heb er in ieder geval heel goede ervaringen mee.<P>Rob.<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by Webjock (edited 02 August 2000).]<p>[This message has been edited by Webjock (edited 02 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...