Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zat vanmiddag wat te surfen en kwam hetvolgende tegen op een_of_andere_veiling_site:

 

http://cgi.benl.een_of_andere_veiling_site.be/ws/eBayISAPI.dll?V...AMEWA%3AIT&rd=1

 

Ik heb die persoon een mailtje gestuurd en volgens hem gebruikt belgie een andere versie dan in de UK...

 

'Please note that this item is designed to be used with PAL-I equipment, which is used in the UK and Ireland. My understanding is that Belgium uses a different PAL system.'

 

 

Hoe zit dit precies? Klopt dit?

 

Mvg

Geplaatst:

Uk en Ierland zenden uit in Pal I en grootgedeelte van Europa zend uit in Pal BG.

Frankrijk en nog een paar landen in Secam.

Maar er is nog een probleem, in engeland word vaak Qam32 gebruikt, hier gebruiken we ook Qam64 modulatie.

Het kan zijn dat de onvanger ook gewoon Qam64/32/16 is, maar is eenn gok.

Hier verkocht word is dat zeker.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...