Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Hallo Ik heb een digitale ontvanger motorola DVi4000 voor het UPC gebied. Inmiddels ben ik verhuist naar een Essent TVHOME gebied. Kan ik mijn digitale ontvanger weer gebruiken ? via een software update misschien? Alvast bedankt <img src="/forums/images/graemlins/kweetniet.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten