DRG Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Citaat: Heeft dat nog wel zin als het nog maar een paar maandjes werkt. Of wordt dat weer opgelost? Ik ben best nieuwsgierig hoe dat in zijn werk gaat. :-) opgelost als in gratis kijken... helaas... De box is wel werkend te maken met de nieuwe codering ( irdeto2 ) hiervoor heb je een multicam nodig en een orginele smartcard. mocht je meer willen weten kijk dan in het image voor tvhome topic, tvhome is voor maanden geleden overgegaan naar irdeto2 Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten