Ga naar inhoud

Is de Inverto PVR IDL-7000 met Unicable LNB geschikt voor mij?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu de volgende opstelling:

Een Wavefrontier met een vijftal LNB's, waarvan de Astra 19,2 via een Twin LNB en een aantal switches met 2 kabels naar binnen gaan. Boven een Philips en beneden een Xtreme. Beide apart aangesloten vanaf de schotel.

Deze Xtreme zou ik willen vervangen door een Inverto.

Nu zou ik de Astra Twin LNB willen vervangen door een Inverto Unicable LNB. Want ik wil immers beneden kijken, een ander kanaal opnemen en tegelijk ook boven nog de kijkmogelijkheid hebben. Uiteraard op allemaal verschillende kanalen.

In principe komt het hierop neer: Kun je het Unicable signaal mixen met de signalen van de conventionele LNB met de bestaande Diseqc switches?

Geplaatst:

je wilt op 1 sat positie 2 ontvangers aansluiten

1 voor unicabel en 1 voor gewone lnb.

zo'n gecombineerde lnb bestaat nog niet.

je kan wel een quad lnb pakken

dat zijn eigenlijk 4 lnb's in 1.

het nadeel is wel dat je voor de twin tuner een extra coax naar je schotel moet leggen.

Geplaatst:

Wat ik wilde lukt zonder problemen; inmiddels de tuner aangeschaft en doorgelust.

Geplaatst:

Nee, de beide ontvangers stuur ik met de conventionele LNB's aan. De Inverto is doorgelust. Kijken en opnemen van de tot op heden geselecteerde zenders lukt prima.

Ik weet echter niet als ik de andere transponders benader. Hoogst waarschijnlijk lukt het dan niet.

Maar ik ben tot op heden nog tevreden.

• Moderator
Geplaatst:

Je komt waarschijnlijk in de problemen als je een horizontaal gepolariseerde transponder gebruikt voor opname en een vertikaal gepolariseerde transponder wilt gaan bekijken.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen