Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Sagem met enigma img freez naa spelen voor 10 minuut !!??


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer je de Dbox inschakeld werkt hij prima, maar na een minuut of 10 begint hij te krijsen (bliep bliep geluid) en het beeld freez of groen blockjes of verdwijnt. als ik zep tussen knalen ga de bliep na 2 of 3 minuut aan , ik moet reboot het systeem om te start nog een keer voor 10 minuut...en ga door

ale info over de box zijn:

 

sagem dbox2 processor XPC823 66Mhz, software version: 1.8 27.08.2004,

ruDREAM, enigma image dbox2, emu 1xI 09.05.2005

 

graag help

ray

<img src="/forums/images/graemlins/kweetniet.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...