Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil graag de opgenomen programma's bewerken. Reclame eruit knippen en weer opslaan als .ts zodat mijn dreambox het weer kan lezen. Kan iemand mij vertellen wat ik hier voor nodig heb.

SMonte

-----------

Dreambox DM7025s

Geplaatst:

met nero 6 en dan vision expres dat werkt super

hij herkent niet automatisch de ts files maar als je alle bestanden weegeven selecteerd dan staat het ts bestand er wel tussen en nero herkent het bestand wel en dan kan je hem makkelijk bewerken en evt op dvd branden.

Geplaatst:

wel uitkijken met Nero6 dat ie zich niet verslikt in de duur van het bestand : heb al een paar keer voorgehad dat een TS bestand van 1u30 maar als 50 minuten werd herkend, én gebrand ! Dus steeds kijken of de door Nero getoonde informatie bij elk TS bestand correct is.

Zoniet moet je via ProjectX het bestand demultiplexen, om er vervolgens via één of andere video-editor er een mpeg2 bestand van te maken. Dat wordt dan weer goed herkend door Nero, is wél een conversieslag méér (en duurt een paar uurtjes langer) .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Op die zelfde site is ook een Windows versie aanwezig, je moet dan alleen ook Apple Quicktime installeren. Nog niet getest door mij.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen