Ga naar inhoud


D+ weer open nu


1pm

Aanbevolen berichten

Citaat:
Citaat:
2.19v4 is een corrupt bootloader die moet je er niet opzetten

6.19v0 is de juiste , maar laat wel 2.19 op het scherm zien.

Zie bijlage.

Satwolf

Dat is het? Dus als ik de 6.19v0 instaleer, krijg ik dan die vervelende "channel lock" unlocked?

Ik krijg 2.19v4 er niet in en met 6.19v0 krijg ik die vervelende channel lock nog steeds niet unlocked. Is er een of ander manier om D+ te bekijken op de 7010dci?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Echt heel gek heb de software er uit gehaald en er op nieuw ingezet nu werkt het weer wel gelukig dan maar haha

 

btw heb iemand primiere ook al werkend eigelijk? vroeg me dat ook af eigelijk

 

Mvg Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

penthe,

 

hoe vervang ik mijn bootloader in mijn kaon ksc570 hw 12.01.A5 door een nieuwe bootloader 2.1.2 ?

De huidige bootloader is 6.1.6 en wanneer ik probeer daar 2.1.9v4 in te zetten dan gebeurt er gewoon niets als ik de receiver even uit-aan scakel op het bewuste ogenblik.

nu is die 2.1.9v4 blijkbaar zelf installerend (het is een exe file)want ik heb hem geinstalleerd op een andere receiver(met andere hw versie) waar die wel zonder problemen installeerde en naar behoren werkt.

 

wanneer ik nu echter 2.1.2 download en uitpak dan resulteert dat in een bin file die niet zelf installerend is.

Ik heb dus een hulpprogramma nodig analoog aan de kup2.30 voor het installeren van nieuwe firmware in de receiver.

 

kan jij (of iemand anders )mij zeggen met welk hulpprogramma ik BL 2.1.2 in de receiver kan loaden, en evt een klein procedurebeschrijving hoe je het doet.

Ik gebruik een pc en een nulmodemkabel naar de receiver.

 

dank

 

giekegenieke

de onderoficier spuugt over de reling

Link naar reactie
Delen op andere sites

penthe,

 

hoe vervang ik mijn bootloader in mijn kaon ksc570 hw 12.01.A5 door een nieuwe bootloader 2.1.2 ?

De huidige bootloader is 6.1.6 en wanneer ik probeer daar 2.1.9v4 in te zetten dan gebeurt er gewoon niets als ik de receiver even uit-aan scakel op het bewuste ogenblik.

nu is die 2.1.9v4 blijkbaar zelf installerend (het is een exe file)want ik heb hem geinstalleerd op een andere receiver(met andere hw versie) waar die wel zonder problemen installeerde en naar behoren werkt.

 

wanneer ik nu echter 2.1.2 download en uitpak dan resulteert dat in een bin file die niet zelf installerend is.

Ik heb dus een hulpprogramma nodig analoog aan de kup2.30 voor het installeren van nieuwe firmware in de receiver.

 

kan jij (of iemand anders )mij zeggen met welk hulpprogramma ik BL 2.1.2 in de receiver kan loaden, en evt een klein procedurebeschrijving hoe je het doet.

Ik gebruik een pc en een nulmodemkabel naar de receiver.

 

dank

 

giekegenieke

de onderoficier spuugt over de reling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...