Ga naar inhoud

cam/provider vraagje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi hey even een vraagje, ik heb eens door het menu van de box gelopen, en daaruit komt nu eigenlijk mijn vraag:

wat ik heb begrepen is dat je per zender cq provider en andere cam kan installeren, maar nu dan waar het eigenlijk om gaat, is welke cam hoort nou eigenlijk het beste bij welke zender cq provider.

ik gebruik de pet123 lijst. en ik zit alleen nu op de astra 19.2 met een irdeto kaartje.

ik heb al het een en ander geprobeert te zoeken hierover, maar ik kan niets vinden..wie o wie, kan mij hier info geven..

gr. manuel

Geplaatst:

leunam,

dit is toch iets dat eigenlijk bij, kennisvergaren over de satellietcoderingssystemen, hoort en niet de dreambox.

wat is Irdeto

wat is Viaccess

wat is Seca / Mediaguard

wat is Cryptoworks

wat is Betacrypt

wat is NDS

wat is Nagra

wat is de provider zijn crypt of multicrypt (vindt je in de zenderlijsten van kingofsat.net)

welke CAM-ID's horen er bij

welke zijn plooibaar voor thuisstudie..

allemaal zaken die je kunt nalezen in de juiste subfora

en dan als je dat weet kun je vragen naar hoe stel ik autocam in.. (liefst niet dus - liefst een cam die alles aankan : newcamd of camd3 of newcs)

chiao

Nescio

Nits

Geplaatst:

Tegenwoordig werken de meeste emu's zo ongeveer overal wel mee is mijn idee, en is de keuze van emu dus meer een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Soms kom je een zender tegen die alleen met een bepaalde emu open wil, maar dat is me eigenlijk al in geen tijden gebeurd.

Gewoon een kwestie van proberen dus.

Suc6, Lion.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen