Gast Geplaatst: 27 januari 2006 Geplaatst: 27 januari 2006 Is de flash van een DBOX II machine van invloed op de beeldkwaliteit ? Ik heb namelijk met mijn DBOX II op de kabel soms echt slecht blokkerig beeld. (vooral bij kleine lettertjes). Ik heb ook nog een Mr Zappie staan ook via dezelfde kabel... maar dan zijn ook die kleine lettertjes perfect. Ik vroeg me dus af of dat ligt aan de flah in de DBOX II. (Voordat ik straks allerlei dingen ga doen terwijl jullie mij al kunnen zeggen dat het geen enkel verschil zal maken).
Aanbevolen berichten