Ga naar inhoud

sinds vannacht geen canaldigitaal kanalen meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

LS, sinds afgelopen nacht zie ik met mijn officiele canaldigitaal kaart en de mgcamd1.00 geen nederlandse stations meer (basispakket) opnieuw heractiveren werkt niet met de mgcamd100 . wie kan me vetellen welke cam ik moet gebruiken om het wel werkende te krijgen ? er saat al zo'n verhaald op maar een juist antwoord zie ik er niet bij staaan ! alvast bedankt !

Dreambox 7020 Gemini 4.20

Geplaatst:

kbijl,

je titel zou moeten heten Maandelijkse Update werkt niet met MGCAMD.

en maandelijks zijn die vragen dus "rondom" het eind van de maand weer op het forum te lezen.

er zijn drie redenen

A) canal DIGITAAL verdiend aan heractiveren

B) de cam is niet geschikt

C) de cam is verkeerd ingesteld via de configuratie file

en geloof me telkens 7.95€ voor heractiveren van 20% leden is een boel pegels om weer wat reclame te bekostigen.

cheers

Nescio

Nits

Geplaatst:
Citaat:

A) canal DIGITAAL verdiend aan heractiveren

en geloof me telkens 7.95€ voor heractiveren van 20% leden is een boel pegels om weer wat reclame te bekostigen.

Is dat zo?
Nadat ik een tijdje geleden aan het spelen was met was cams en ik geen beeld had heb ik een paar keer heractiveerd via de site. Daar staat niets over kosten vermeld en ik heb ook geen rekening gezien.

Geplaatst:

Bij mij ligt ook alles er weer uit. Ik had vannacht (1.00u) nog overal beeld. Heb de DB alleen op stand-by gehad en vanmorgen opeens niets meer. Ik heb hem via telnet via het truukje met killen en herstarten geprobeerd maar dat levert ook niets op. Misschien toch maar weer wat knutselen met de hoop dat het weer goed gaat komen...

Geplaatst:

Je/jullie zijn niet de enige met problemen!

Canaal Digitaal heeft blijkbaar de EMM veranderd, waardoor enkele kaarten i.c.m. EMU/Cardserver niet meer worden geupdate.

Ikzelf, zie hier, had sinds vannacht ook geen beeld meer.

Na 4 her-activaties, 4 verschillende EMU's, 3 verschillende Cardservers en 7 en een half uur verder, geprobeerd te hebben, ben ik uiteindelijk weer teruggegaan naar mijn eigen vertrouwde Newcamd.

Ik suggereer niet dat Newcamd de oplossing is, maar wel mijn oplossing i.c.m. Cardserver en Pli Diamond.

Suc6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen