Rasta 87 Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 Ik wil graag de PLI diamond op mijn box zetten. Ik draai nu gemini 2.6, deze heb ik via mijn web browser erop gezet, dit ging goed. Nu probeer ik via mijn webbrowser weer de box te benaderen maar dit lukt niet. Ik start de box op met de spanningsschakelaar en de linksonder button ingedrukt, normaal verschijnt dan het ip adres maar nu alleen maar stop en dhcp. Dan zet ik in het menu van de box dhcp uit, stel een vast ip adres in in de range van mijn pc (laatse cijfers verandert) reboot, en nog steeds verschijnt geen i.p. adres nog is de box op het opgegeven adres te benaderen. Hoe benader/flash ik de box nu? Eventuele cams/modules heb ik eruit gehaald. patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 IP adres vast instellen in de bootloader, met een seriele kabel. Daarna kan je weer gewoon met de browser flashen. Zie www.dm7020.de, daar staat het allemaal op uitgelegd.
Rasta 87 Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Geplaatst: 28 januari 2006 ok, ik hoop dat ik nog zo een kabel heb, is het niet mogelijk om nu via een usb stick te flashen of gaat dat ook niet? VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 usb gaat niet, de bootloader heeft geen usb support. Via CF kan theoretisch wel, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Je kan ook in je netwerk (tijdelijk) een dhcp server aanzetten, dat is vast de eenvoudigste oplossing.
Rasta 87 Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Geplaatst: 29 januari 2006 vandaag is het gelukt, ik had nog een serielle kabel liggen, na een half uurtje zal PLI erin en er verscheen ook weer een ip adres! bedankt voor je hulp VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen