Gast Geplaatst: 29 januari 2006 Geplaatst: 29 januari 2006 Ik probeer de zenderslijst van mijn dreambox 500S te wijzigen via dreambox edit software. De namen heb ik aangepast en stuur deze door naar de dreambox, vervolgens zie ik de namen wel gewijzigd op de dreambox, maar na een reboot, zijn al gewijzigde namen weer terug op hen oude naam. Waar ligt dit aan? Ik heb de gegevens bewaard, en zie ze ook verschijnen op de dreambox, maar blijkbaar worden deze weer overgeschreven na een reboot. Hoop dat iemand me verder kan helpen.
Tonskidutch Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 kan twee redenen hebben 1- je hebt niet de box geerased met dreamup - of een factory reset gedaan na gedane flash werkzaamheden 2- je hebt geen reload commando in de dreamedit.exe gegeven na verzenden van de aangepaste lijst. hopelijk de laatste want dat kun je altijd snel overdoen cheers Nescio Nits
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 en 3, je hebt na de wijzigingen eerst niet opgeslagen in DreamboxEdit.
Tonskidutch Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 ha jaaaa, maar dat geeft dreamedit toch al automatisch aan? cheers Nescio Nits
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen