fruttert Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Hallo kan ik met mijn dreambox 7020 met Hydra Phoenix HD kijken op mijn Philips lcd ? of is dit alleen mogelijk vanaf de comp.wie o wie kan mij dit vertellen bij voorbaat dank.
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Voor zover ik weet kan een dreambox geen HDTV weergeven op een (HD) TV, dat kan alleen op een computer.
Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 klopt, zou volgens mij met de DM-8000S wel moeten kunnen echter pin me daar niet op vast (is ook nog niet uit btw.) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 je kan mocht je tv een vga aansluiting hebben via de dreambox en het progje VLC op je pc hdtv kijken zet de dreambox op een hd kanaal en kijk via jou pc en VLC naar hd mocht je tc dan een vga aansluiting hebben dan an je je tv als monitor gebruiken.
hemertje Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 dacht dat de 7025 ook HD aankan maar het maar in gewone normale resolutie liet zien... misschien dat een 7025 gebruiker dit kan bevestigen of ontkrachtigen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
chukky2 Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Dan kan je het met een 7000s ook zien op een hd lcd . verbeter me als het niet waar is
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Hier op een 7020 is het alleen mogelijk via een netwerk-stream (VLC) Composite/scart geeft Zwart beeld zoals te verwachten. Het zal pas werken op een TV wanneer beide HDMI ondersteunen. Je kan hooguit op een videokaart van de PC een verloopstekker van DVI naar HDMI aanschaffen mits dat op de videokaart zit, en zo het beeld van de pc naar de TV brengen voor een previewtje, maar dan ben je wel al je OSD functionaliteit kwijt.
fruttert Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Geplaatst: 31 januari 2006 Ik zie wel, het is allemaal nog niet duidelijk hoe of wat, eerst maar eens afwachten of dat het door gaat met HDTV het kan goed net zoals breedbeeld een stille dood sterven?
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 HDTV wordt denk ik zeker wel een succes, veel nieuwe TV's hebben het al, alleen de dreambox (nog) niet. Succes wordt mede bepaald door de uitzendingen, maar zoals het er nu uitziet gaat canal + wel meedoen dus ik heb goede hoop.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen