Ga naar inhoud


TF 5000, 5010, 5500 & 5510 PVR: 7 dagen zeer uitgebreide EPG via tvgids.nl


Rayman

Aanbevolen berichten

Check even of je alles gelijk hebt volgens deze post (laatste bericht). Ik vermoed dat je niet de programma info van Henk in 3PG ziet maar de originele....

Verder heb je EPGuploader NIET nodig bij gebruik van 3PG!!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

  • Reacties 542
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Henk Puister
Het werkt weer.

Ik heb de advertentie, die er stond, uitgeflagd, maar blijkbaar op een manier dat Internet Explorer crazy er niet mee overweg kon.


Bedankt het werkt weer wink
Hoop nog lang van de tv gids gebruik te kunnen maken. Dat is wat mijn topfield toppie maakt.
Bedankt Henk voor al je werk hieraan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gezien dat één weer in de programmagids zit.

 

Nog een vraagje:

 

Is het via de .tgd import in 3PG niet mogelijk om ook de extra informatie te kunnen zien zoals 4:3, 16:9 en DD5.1 ?

 

(heb Show 16:9 amd DD5.1 icons in het 3PG menu op ON staan)

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel, maar dan moet die info wel in de file staan!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als je nog een epg_upload.ini heb, dan ligt het aan 3PG. Ikzelf gebruik 3PG 1.22, dus ik kan je helaas niets over 3PG vertellen.

 

Maar haal 3PG.tap eens uit Auto Start naar ProgramFiles. Zo kun je opstarten en daarna los 3PG starten. En start eens op zonder taps, 0 toets vasthouden bij het starten. En start daarna alleen 3PG. Als het dan wel werkt heb je een conflict met je andere taps. 1 voor 1 proberen en je kunt er achterkomen.

 

Welke taps gebruik je?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ini file kan je uit hier halen (3PG heeft geen limiet voor de hoeveelheid epgdata die kan worden ingelezen)

 

3PG met nederlandse taal kan je uit deze post halen. Wel de hele post doornemen!

 

Ikzelf gebruik het programmatje TVGuide2Topfield, echt een uitkomst! Hoef niet meer de EPGdata handmatig te downloaden en vervolgens op de TF te zetten. Het progje staat hier!

 

Succes met 3PG!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat mij wel opviel in de pdf van 3pg is dat ze het hebben over een bestand ProgramFiles/3PG/3PG.txt Waar zit dat dan en wat doet dat eigenlijk confused De TF kan toch niet overweg met txt extensies eek

Ook even gekeken: Ik had een 3pg.txt bestandje staan, wat ik had aangemaakt met een ander programaatje nml. JagTO3PG.exe. Het bestand bevat de (automatische) timers die ik in JAG had aangemaakt en hiermee naar 3PG werden overgezet.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar er staat echt geen .txt achter de .tgd . Misschien ligt dit aan je browser? Probeer anders de zip te downloaden en deze uit te pakken.

 

Ik weet niet of de TF niet overweg kan met .txt, maar een tap kan dat natuurlijk wel.

 

Het klopt dat je via TAPcommander niet in 3PG kunt komen. Ik kan je met 1.28 helaas niet helpen.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...