Ga naar inhoud


TF 5000, 5010, 5500 & 5510 PVR: 7 dagen zeer uitgebreide EPG via tvgids.nl


Rayman

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem met TV NOORD, maar als ik even op de zender ga staan, komen de gegevens wel binnen. Ik het nu het aantal te laden dagen in epg_uploader weer op 1 gezet, misschien dat dit iets oplost. Ook mis ik de gegevens in Jags.

 

Verder nog geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Welke versie van epg_uploader gebruik je?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 542
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem met TV NOORD, maar als ik even op de zender ga staan, komen de gegevens wel binnen.


Hier idemditto kanalen op 1W en de regionalen op de 'nieuwe' astra laden niet zolang je niet op een van de kanalen op de bestreffende sat hebt gestaan. Is trouwens hier altijd al zo geweest met 1W

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik maak al een tijdje gebruik van EPG_uploader (versie 3.15rl2) en na de verhuizing van de regionalen ging er ineens wat fout. Er werd geen EPG meer vertoond, terwijl ik wel degelijk steeds nieuwe tgd files op de ontvanger plaats.

 

Ik heb de logging verhoogd en toen bleek al gauw dat het probleem werd veroorzaakt door de verhuizing van de regionalen. Ik had TV Noord en TV Drente in mijn ini file staan en die kon de ontvanger niet meer terugvinden. Hierna heb ik deze twee zenders verwijderd uit de ini file en toen bleek alles weer naar behoren te werken.

 

Ik wil beide zenders uiteraard weer voorzien van EPG en ik heb dan ook opnieuw gezocht naar de service details en toen bleek dat ik alleen maar Astra1 en Hotbird kanalen terugvind. Heeft iemand enig idee hoe ik de door mij gewilde satellieten op kan geven??

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult eerst de zenders van Astra3, waar de regionalen op staan, moeten inscannen. Dit zou je via het menu en dan LNB-instellingen moeten doen. Echter weet ik niet of dit ook voor een TF6000PVR geldt.

 

Misschien dat de transponder niet bij de satelliet staat. De gegevens van deze transponder zijn: 11914 H 27500. Voor de thema-zenders is dit: 11739 V 27500.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henk

 

Ik heb al wel de beschikking over de regionale zenders op de Astra 3. Als ik in het menu van EPG_uploader bij service details kijk, dan zie ik alleen maar zenders van Astra 1 en Hotbird. Ik zoek nog wel even verder. In ieder geval bedankt.

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Na een paar dagen knoeien met de taps etc. heb ik ook de programmagids in m'n topfield staan. Echter heb ik nu nog 1 probleem. De programmainformatie wordt pas zichtbaar als ik in programmagids van de betreffende zender kijk. Switch ik binnen 3pg naar een andere zender krijg ik geen info. Als ik daarna naar de betreffende zender ga en dan kijk duurt het een seconden en dan wordt de info zichtbaar. Als ik zo alle zenders bij langs ben geweest kan ik wel gewoon in de programmagids bladeren. Als de ontvanger uit is geweest moet ik dezelfde handelingen weer uitvoeren.

 

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

 

ik gebruik de EPG_upload.ini van Henk Puister en verder gebruik ik (in volgorde van startem) tapcommander (1.32), epg_uploader (3.25), 3pg (1.22) en EIT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...