Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Geplaatst: 4 februari 2006 wegens problemen met mijn asat 9500 si hier een vraagje over de strong srt 150 kan er daar iets mee gedaan worden heeft wel geen com poort is om de zenders multi en tps te ontvangen ook nog een vraag over de comag seca 2ci die nog te koop word aangeboden in de bekende winkel is deze goed en kan er ook daar deze zenders ingestoken worden over de asat ben ik hier opzoek in mijn streek naariemand die een jtag kan uitvoeren op de receiver
Gast Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 ik vraag hier niets en ik zal hier nooit iets vragen ik vraag hier gewoon als er iets mee te doen valt de rest zie ik wel wie zoekt die vind en ook nog wat is de goeie sat ontvanger welke zou ik kopen zeg het eens
Con Geplaatst: 5 februari 2006 Geplaatst: 5 februari 2006 Ik denk dat er weinigen zijn die van een STR 150 hebben gehoord. Probeer is bij Lux, Taliban weet héél véél van "vreemde" decoders. OF Misschien moet je je bericht aanpassen met als aanhef "Vreemde Strong in den bijt, of toch niet?" Dat lokt waarschijnlijk meer lezers. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
VREESWIJK Geplaatst: 6 februari 2006 Geplaatst: 6 februari 2006 De strong 150 is een analoge decoder en kan geen digitale zenders ontvangen. Deze is alleen nog te gebruiken als fta ontvanger. suc6 vreeswijk Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen