satmarc Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Was net de pip functie van mijn ontvanger even aan het testen, maar ook deze werkt niet goed (of ik het doe het fout). Heb een aston module met 2.09 software erin, en als ik de pip aanschakel, en daarna naar een andere zender overschakel, krijg ik een melding van de module dat hij al een ander kanaal aan het decoderen is. Nu had ik begrepen dat de Aston 2 zenders tegelijk kan decoderen ??? Maar dit werkt dus niet helemaal goed volgens mij..... Heeft iemand hier ervaring mee ? Dus bijvoorbeeld : SBS6 opzetten, pip functie inschakelen Klein beeldje komt in scherm met SBS6 Daarna overschakelen naar RTL4 -> Beeld kwijt Melding van Aston module Zwart beeld, alleen nog PIP beeldje SBS6 Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Moderator wiz Geplaatst: 10 februari 2006 Moderator Geplaatst: 10 februari 2006 Die aston kan dat wel, alleen mist de inverto de hardware om 2 streams gelijktijdig te kunnen decoderen. Pip werkt wel, alleen kan je maar 1 stream tegelijk decoderen. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
satmarc Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Geplaatst: 15 februari 2006 Het rare is wel : als ik mijn ontvanger op NED1/2/3 zet, PIP functie aanzet, en ik ga daarna naar RTL4 werkt het perfekt. Omgedraaid weer niet. Het lijkt mij dat RTL4 dezelfde codering heeft als NED1/2/3 Misschien een BUG ? Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen