satfrik Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Hoi nokia vrienden, Ik heb onlangs onverwacht mijn pc moeten formateren en ben mijn setting progger voor nokia kwijt geraakt (Nse.exe) helaas kan ik dat programma nergens meer vinden, Wil of kan er mij niemand helpen, evt dat progertje in bijlage zetten als dat mag?????????? Met vriendelijke groet dank bij voorbaat. satfrik
Satlook Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb hem naar je toe gemaild want hij was te groot om hier te uploaden. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Jan Ambers Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Moe je nog een settingslijst hebben ook? Bespaart je veel werk!!
satfrik Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Geplaatst: 11 februari 2006 Alvast zeer vriendelijk bedankt Satlook. Maar ik heb helaas nog nieks gezien??????????? Mvgr......... Satfrik
satfrik Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Geplaatst: 11 februari 2006 Een geschenk uit de hemel Jan Ambers !!!!!!!!!! Als je dat zou willen doen,een Astra-Hotbird setting indien mogelijk????? Dank bij voorbaat, Mvgr......... Satfrik
Satlook Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb het email adres gebruikt wat in je profiel staat. Indien een ander adres stuur even een mailtje naar satlooksettings@wanadoo.nl DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen