Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Hallo, ik heb zitten lezen maar is het nog niet duidelijk of ik een soft cam of drago cam moet gebruiken met mijn dreambox for sky italy. iemand weet mischien wat moet ik gebruiken ? bedankt david
milili Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 heb je wel een kaart ???? anders forget it !!! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 als je lid bent sinds 17-02 heb je misschien niet heel veel gelezen...? de nds is in gbox bruikbaar. ofschoon dat een "Not Public" emu is en er geen support voor zou zijn op public fora, der staan hier echter heel veel berichten over en dus met zoek functie te vinden. chiao Slow Rumer
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Hoi, ik heb wel gelezen om andere forums maar meestal niet kond begrepen wat ik zat te lezen :-) ik zal dan op de forum zoeken op "nds" en "gbox" en alles daarover lezen. bedankt david
Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 als je geen geldige smartcard + abbo voor Sky Italia hebt kan je je de moeite besparen. zit nl. potdicht merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen