Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Hallo, Wanneer ik met de timer een programma instel en de box hierna op standby zet wordt er wel opgenomen maar de opname geeft alleen maar zwart beeld. Zet ik de box niet standby dan gaan de opname's goed.Dit is op alle zenders. Wie weet wat dit zijn kan. Heb op board gezocht maar geen oplossingen gevonden. DM 7000 laatste pli@ newcamd (laatste) of camd3. Gr, Fred
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 opname's zwart - zwart beeld bij afspelen op je hdd staat epg.dat en epg.m5.dat of zoiets wis die maar eens en shutdown en reboot epg cache als het kan naar usb stick zetten tevens common interface instellen op: can handle two services / reset (module found) cheers Nescio Nits
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Bedankt Tonskidutch het werkt weer. Gr, Fred
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Hoi, Ik dacht het werkt weer goed, maar helaas naar 1 maal opnemen is het weer zo als het voorheen was, zwart beeld. Gr, Fred
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 tis toch echt de juiste methode hoor!!! maar heb jij drie dreamboxen en mounten die misschien op elkaar of iets anders? want die instelling moet natuurlijk bij alledrie worden gedaan, en zoals ik al schreef epgcache naar usb dan ben je der voor goed van af (ja kan niet bij dm 500) cheers Nescio Nits
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Hallo tonskidutch ben net terug van mijn werk dus een late reactie. Heb mijn boxen niet gemount. gebruik er 2 in huis en 1 in camper. Heb beide bestanden ( epg.dat en epg.dat.md5) weer op mijn HD staan , verder staan er ook 3 .core bestanden op. Hoe kan ik epg cache naar usb zetten. Gr, Fred
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 epg cache welk bestand is dit en hoe naar usb zetten? gr. Fred
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 onder blauwe knop extra settings staat ook epg cache zodra je die kiest is de optie usb of hdd beschikbaar. cheers Nescio Nits
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen