Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb reeds rondgekeken op het forum of dit er bij stond, niet gevonden dus hier gaat ie: Wanneer ik een opname start op mijn 7020 en ik zap naar een van de nog beschikbare zenders van die transponder dan stopt de opname niet maar wel is het beeld bevroren. Ik heb de laatste versie van Gemini draaien. De vorige versie had dit ook. Op mijn oude 7000 met DaVinci had ik hier geen last van. Iemand vertelde me dat het te maken had met de image. Iemand een idee? Dit is dus niet hetzelfde probleem als: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1092282 Alvast bedankt, Gary
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Staat 'can handle two services' aan in het Common Interface menu? Welke cam gebruik je? Mgcamd en scam werken, bij camd3 is het afhankelijk van de versie, niewcamd gaat fout. Greetz, Lion.
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 camx gebruik ik normal, camd3 gebruik ik de spider versie en die werkt ook, echter... bij camx kan ik zappen en blijft het beeld van de opname hangen, bij camd3 gaat de opname door maar wordt tijdens het zappen het beeld zwart (van wat ik op dat moment wil kijken). can handle two services staat aan op de CI.
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Citaat: camd3 gebruik ik de spider versie waar heb je die vandaan? met andere woorden die bestaat niet en je bedoeld wellicht newcamd+spider. de camd3 vanaf 3.825 werkt weer met multiview (maar dus niet met je canal digitaal kaart) zappen betekent als je zenderlijst sterk afwijkt van bij elkaar horende zendertjes op een transponder dat je een heel andere transponder kiest ... en tja multiview of niet het is nog steeds geen twin receiver. cheers Temptation Diana Krall
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen