Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Hoi, ik zou graag waarderen een beetje advies hierover :-) ik heb gemini 2.7 en ik heb verschillende cams in de juiste directories gekopierd maar als ik wil de nieuwe cam selecteren dan weet ik niet hoe het moet. ik ga naar de blauwe optie, en daar heb je cam names maar de lijs staat leeg, ik krijg alleen opties om "providers" te selecteren. of moet dit per se via telnet met de "kill" command en dan manual en andere cam starten ?? bedankt david
metoo Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 de makkelijkste weg is even via de blauwe knop op de AB cams en config downloaden en instaleren dan rebooten, cam selecteren en kijken (of dat het doet) ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 manueel copieren zonder dat je weet hoe gemini met cams omgaat kan dus ook helemaal niet gaan werken. gemini werkt met ca-id's cam identification numbers die zijn dwingend vastgelegd. als je niet een bijbehorend script hebt geplaatst in /var/scripts dan zal het blue-panel die cam niet zien meer nog als het niet specifiek voor gemini is (dus het is een zogenaamd generic tarbal voor andere images dan gemini) gaat het niet werken indien je die wel hebt gebruikt is meestal de update camlist voldoende blauw cam settings all cams update camlist cheers Nescio Nits
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen