san Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Hummm ik dacht even me philips 6073 weer wat nieuw leven in te blazen nu krijg ik bij opstart van FlashCvt een popupmedlding met Roodkruis X FlashCvt Class not registered You need the following file to be installed on you machine. MSSTDFMT.DLL Het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik dat ding voorzien had van firmware maar ik kan me niet herinneren dat ik die melding eerder heb gehad. Ik had de FlashCvt 2.0 nog ingepakt in een map staan deze versie gebruikte ik altijd zonder problemen maar deze geeft geeft nu dezelfde melding. Overigens wat is de laatste FlashCvt om serieël te patchen en waar kan ik die ophalen. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Het antwoord is te vinden door de zoekfunctie, zoek op: MSSTDFMT.DLL Waarom neem je niet het nieuwe programma FlashDSX-Win-Linux, veel eenvoudiger en sneller, alle drie files (firmware, kanalenlijst en eeprom) in 1x selecteren en uploaden maar. Klik hier en download de handleiding en in het volgende bericht het programma. Suc6 Grts, euromuis
san Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Geplaatst: 23 februari 2006 @EUROMUIS bedankt. Ik ga me nu idd ergens vaag herinneren dat ik die melding al eerder heb gezien dat is zo lang terug heb die Philips dsx6073 1x geflash geloof ik met Spirit,Euromuis en Lex als ik het nog goed weet duurde dat heel lang in vergelijking met mijn pioneer een van de reden dat ik hem in de hoek had gegooid. Andere reden was dat het ding vaak vast liep. Is hier al wat verbetering in, en hoeveel tijd ben je na opstarten ongeveer kwijt aan het progge met het nieuwe programma FlashDSX. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Citaat: als ik het nog goed weet duurde dat heel lang in vergelijking met mijn pioneer een van de reden dat ik hem in de hoek had gegooid. Andere reden was dat het ding vaak vast liep. Is hier al wat verbetering in, en hoeveel tijd ben je na opstarten ongeveer kwijt aan het progge met het nieuwe programma FlashDSX. Philips decoders hebben nog steeds het probleem met vastlopen al is het wel een stuk minder geworden, ik heb de philips decoders weer in mijn bezit om de firmware te testen, anders had ik ze allang de deur uit gedaan. Pioneer decoder lopen ook wel eens vast, maar dat probleem was er ook al met de originele Canal+ firmware Op je vraag over FlashDSX is het antwoord ook te vinden met de zoekfunctie: klik hier Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen