JohnO Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Hoi Kan iemand mij vertellen waar het draaiende wereldbolletje zit? in de dreambox boot of in een image? Na het uploaden / flashen van gemini 2.70 via de compoort is het bolletje foetsie Heb ik iets verkracht? Overigens als de box opstart zie ik versie 1.09 Is dit de meest recente boot versie? alvast dank voor de antwoorden Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Voor zover ik weet zit er geen draaiend wereldbolletje in Gemini, die zal wel bij je vorige image gehoord hebben...het is in ieder geval geen standaard dingetje van de dreambox...ik meen dat die in DaVinci zat....
Jean-Claude Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 ik heb hier ook de 2.70 eropgezet van Gemini, en hier draait ie toch, hoor ! zit er dus zeker standaard in. Je hebt je image toch geinstalleerd met de smartcopy settings uitgeschakeld ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 ok, sorry....ik heb inderdaad ook geen wereldbolletje in Gemini, vandaar...
JohnO Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Geplaatst: 24 februari 2006 Hoi ik denk dat er met de vorige img iets is misgegaan. inmiddels het bolletje weer draaiende in de gemini 2.7 Ik ben leek in de db wereld dus zoekende naar antwoorden... bedankt voor de info allemaal! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen