Ga naar inhoud


Seca muziekzenders


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand toevallig de volgende verklaring.<BR>In een Philips Seca box zijn de muziekzenders MTV/VH-1 enz. enz te ontvangen, maar volgens mijn Hopperguide zenden deze uit in Cryptoworks codering wat volgens mij heel anders is dan Seca,bij nader bestudering op een andere ontvanger met Aston Crypt CI bleef het beeld zwart terwijl bij de Seca box wel gewoon beeld.<BR>aan de CI ligt het niet want op een Nokia9800 werkt het wel perfect.Dus zou het aan de Sw in de ontvanger moeten zitten.<BR>Maar de cryptoworks codering houd mij toch eeen beetje argwanig.<BR>wie kan mij verder helpen.<BR>Thnks.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is gewoon seca.<BR>in een ci ontvanger met een astoncrypt cam zou het dan ook gewoon moeten werken. bij mij thuis (echo3000+ird-ci+aston-ci) werkt het dus prima. het kan zijn dat deze kanalen "gesymulcrypt" worden, dwz. seca + cryptoworks. ik weet dit echter niet.<BR>prutsie <P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zou natuurlijk kunnen dat ze in simulcrypt uitzenden,maar ik zit in ieder geval met een ontvanger welke deze zenders niet op het beeld tovert,misschien dat na een sw. update de ontvanger het wel doed zal in ieder geval geduld moeten hebben.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hoi Medesatters...<P>De vh-1 kanalen en sommige mtv's doen het bij mij ook niet met Aston 1.3 Ci in Humax..<P>raar maar waar....<BR>en vooral jammer...<P>Groet!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je de juiste files wel.<BR>Dit moet toch gewoon goed werken?<BR>De enige die ik mis is vh-1 germany, maar die zend ook niet uit in seca.<P>Punai<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo....<P>Op het moment gebruik ik even voyager...<BR>Want ik moet me een dezer dagen nog even verdiepen in hoe de juiste keys op de juiste manier op een kaartje te proggen...<BR>dat schijnt wat ingewikkelder te zijn als met irdeto..<BR>Maar voyager werkt goed alleen bovenstaande kan. niet....<P>Groet!<P>Mars.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...