Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Hallo,allemaal. Wil graag PLI Diamond instaleren,op multiboot,gebruik flash wizard 6.3,maar krijg telkens een foutmelding,doe ik iets verkeerd?DM 7000 Tervuur
Gast Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Je FlashImage is te oud , zie hier http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=3#1095397
John van Dreumel Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 In aanvulling op de opmerking en verwijzing van Bruut Dream het volgende. Ondanks het feit dat ik een LZMA image in de flash had zitten kreeg ik ook nog weleens een foutmelding. Ik kreeg vervolgens de mogelijkheid in Flashwizzard "kill enigma en retry". Daarna, na een automatische reboot liep het wel goed. Misschien heb jij of anderen hier toch nog iets aan. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
dAF2000 Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Nog meer aanvulling: Als je een image in multiboot wilt installeren, is 't verstandig om op te starten vanaf flash. Anders krijg je snel die foutmelding van John.
Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Bedankt,Daf,maar dat heb ik gedaan,welke image kan ik het beste in de flash zetten? Bedankt alvast Tervuur
dAF2000 Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb in m'n flash nog altijd een CVS-image van 5 december vorig jaar zitten. Die kun je downloaden op www.i-have-a-dreambox.com
JohnO Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb er inmiddels 4 op de harrdisk staan Vooral met de bedoeling om wat met de ene niet lukt met de andere fw2 wel kan. Ik zocht een mogelijkheid om mijn wifi stick aan de praat te krijgen Hydra, Pli, Gemini, Da Vinci en nog vele andere mooie images vond ik. Eigenlijk ben ik al snel klaar. Onder Gemini 2.7 zie ik het meeste Maar dat ligt meer aan de geinstalleerde toevoegingen dan aan de images denk ik.... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 pli kan je gewoon instaleren met dream-up! daarna aansluiten op je router en via internet camx instaleren! goed voor de taqilla's en spaanse c+!! groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen