Ga naar inhoud


Cam


Gast

Aanbevolen berichten


ok gaatie<BR>1/"0"-cam: originele irdeto cam. geschikt voor alle in irdeto gecodeerde kanaken (geen premiereworld). cam werkt prima met originele "mosc" smartcards, moeizaam met piccards, en gemanipuleerde originele (mosc) smartcards.<BR>2/"C"-cam: dit is een cam met hierin speciale software voor premiere world. de zgn. betacrypt software. omdat op deze cam'metjes in de nokia mm. een stickertje met de letter C geplakt zat wordt dit een c-cam genoemd. eigenlijk is het dus een betacrypt-cam.<BR>3/"all cam":dit is een soort hybryde. het is het beste uit twee werelden. je kan originele irdeto kaarten gebruiken, duitse betacrypt kaarten, en last but not least pickaarten. bijvoorbeeld het probleem met de landscodeherkenning is bij de ci-4.6SE software opgelost. er zijn ook versies waarbij je niet eens een smartcard meer nodig hebt, de freecam software, met en zonder blockerfunctie etc. etc.<BR>is trouwens een gek gezicht, geen smartcard in je cam, wel beeld !<BR>prutsie<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutsie,<P>Ik heb een tijdje met mijn Irdeto CAM geprutst en ik ben naar de Aston overgegaan, maar nu na het lezen van je reacite hoor ik iets nieuws de free CAM. <BR>Mijn vraag is het volgend: waar kan ik meer over free CAM weten en is het met Laptop en CAM te realiseren?<BR>Alvast bedankt<BR>Groeten<P>hanibal11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let er wel op dat alleen een Common Interface te patchen valt naar een allcam met behulp van je laptop , en dus niet een "gewone" cam zoals die in een mm9500 zit<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hanibal11,<BR>de freecam software is voor je irdeto CI-cam. deze software heeft een interne emulator. niet autoupdate moet ik erbij zeggen, je moet de (plain)keys er handmatig in kloppen. dit moet decimaal, je moet de hexadecimale keys dus even omrekenen (via je calculator van windows) naar decimaal. je kan de interne emulator ook uitzetten, dan gedraagt de cam zich zo ongeveer als een 4.6SE cam. er zit ook een blockerfunctie in. deze kan je ook aan of uit zetten. omdat can. dig., en prem. wrld. hun keys niet te vaak wisselen is dit prima geschikt voor deze stations. voor onze italiaanse vrienden minder, deze wisselen te vaak van key. hier moet je een pickaartje, of een mosc kaartje voor gebruiken. <BR>omproggen kan natuurlijk met je notebookje, met pcmcia slot. software is te vinden bij sat.digital.provider.com.pl ofzoiets. staat wel op de linkpagina alhier.<BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemal<BR>Heel duidelijk de uitleg, ik kan mee uit de voeten, als ik een beetje tijd heb. Maar het gebruiken van Piccard lijkt me beter, als je alles naast elkaar legt. Maar het proggen van de CAM naar free CAM heeft meer charme en houdt je langer van de straat.<P>Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...