gideon Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Er was een aantal relaises terug in de Gemini software een optie om de speed van de netwerkkaart die in de DB zit te verhogen.Die was toen software matig in een menu hoger of lager te zetten.Deze optie kan ik niet meer terug vinden in de laatste relaise.Is er iemand die weet waar deze setting staat,en zo niet hoe is dit dan anders aan te passen?
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 dat moet toch mogelijk zijn per telnet commando's (tja vraag me niet naar het commando zelf maar) de linux boys hebben daar beslist netjes een regeltje voor eth1 full duplex opt "weet ik nog wat"? maar meer dan de driver in linux kun je der toch niet uitknijpen. cheers Nescio Nits
lite Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 dat was geen echt werkende optie, daarmee werd alleen alle data twee keer verstuurd oid.. And now for something completely similar
gideon Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Geplaatst: 27 februari 2006 maar weet jij dan wel hoe ik deze optie weer kan benaderen? Ik wil hier even iets testen namelijk.
TokeMUp Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Had Ik toevallig in outlook bijgehouden echo 1 > /proc/sys/dev/eth0/swfdup succes PS Deze locatie bestaad niet meer in de nieuwere images
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 dat was specifiek als hulpje voor de 7020 toch ? de 7000 (waar het over gaat) heeft standaard al de meest optimale instelling via het image meegekregen. maar half duplex of full duplex of 10Mbit of 100Mbit is nog instelbaar "per telnet" cheers Nescio Nits
TokeMUp Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Maar met de Gemini images staan ze toch al op 100 full duplex?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen