Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Zojuist weer meegemaakt dat ik een paar opnames wilde terugkijken van de afgelopen 2 weken en dat ze niet meer wilden afspelen. De codering was niet meer juist ofzo. Is er sinds vandaag weer een nieuwe termijn ingegaan voor mijn canal digitaal pasje? En zijn mij oude opnames ineens dan weer onbruikbaar? Lastig hoor. Of zie ik iets over het hoofd? Wat kan ik hier toch aan doen?
cornea Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Als je opnames maakt en je laat de ontvanger op deze zender staan dan is deze ongecodeerd. kijk je ondertussen naar een ander gecodeerd kanaal dan kun je ze de volgende maand niet meer afkijken. Je kan proberen om de opnames van februari gewoon te laten afspelen en hopen dat je datum terugspringt op de kaart. Dit lukt goed bij topfield. In de volgende SW update 1.3 komt er een mogelijkheid om een service copy te maken. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Dank voor je reactie. Toch nog een vraagje: Als ik opnames programeer (en dus niet de ontvanger 'power on' aan heb staan op dezelfde zender) werkt je truc dan ook? Als ik de ontvanger bijvoorbeeld heb uitgezet terwijl het kanaal dat ik later wil opnemen voor staat? De datum sprong helaas niet terug tijdens het afspelen. Wanneer veranderd zo'n codering eigenlijk? Gisteren werkte het ineens niet meer en eergisteren nog wel.
Moderator wiz Geplaatst: 2 maart 2006 Moderator Geplaatst: 2 maart 2006 gewoon je cam er even uit en weer in doen tijdens het afspelen kan soms ook het juiste effect teweeg brengen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
cornea Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Citaat: Dank voor je reactie. Toch nog een vraagje: Als ik opnames programeer (en dus niet de ontvanger 'power on' aan heb staan op dezelfde zender) werkt je truc dan ook? Als ik de ontvanger bijvoorbeeld heb uitgezet terwijl het kanaal dat ik later wil opnemen voor staat? De datum sprong helaas niet terug tijdens het afspelen. Volgens mij is hij dan ook ongecodeerd,probeer het gewoon even,als je de opname zonder kaart kan afspelen is hij ongecodeerd. Citaat: Wanneer veranderd zo'n codering eigenlijk? Gisteren werkte het ineens niet meer en eergisteren nog wel. De datum verspringt elke eind va de maand,kun je ook controleren of dit gebeurt is in je CI menu. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
lock Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Citaat: gewoon je cam er even uit en weer in doen tijdens het afspelen kan soms ook het juiste effect teweeg brengen. Precies, zo moet het; had ik ook al in een eerdere posting vermeld. D.w.z. het is beter om de cam er even uit te halen (stukje naar voren) bij het afspelen van een oudere gecodeerde opname. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen