Gast Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Als ik in de timer 2 of meer opnames instel op verschillende zenders, gaat de 1e opname in de timerlijst niet goed,wordt wel opgenomen maar zwart beeld en de volgende opnames uit de timerlijst zijn wel goed. Wie weet hoe dit kan. DM7000 laatste Gimini Gr, fred
milili Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 welke cam gebruik je ??? misschien dat je eerst een keer moet laten zappen ofzo en heb je hdd en daar de image opstaan of in flash? het kan zijn dat de hdd niet is opgespind voor je al begint met de opname. maakt het nog uit welke zender ? enz. best veel vragen. van onze kant. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 gebruik nwcamd (laatste) maakt niet uit welke zender,gimini staat in de flash. Neemt wel op maar beeld zwart dus hd spint wel. Gr. Fred
bck Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Heb "hetzelfde" probleem Eergisteren nieuwe image erin gezet (Gemini 2.7 in de flash) en ook Newcamd 6.07 geinstalleerd. Deze is client bij een andere dreambox hier in huis die nog een oude newcamd 3.28 draait. Werkte voorheen met een oudere gemini image (2.2) prima (op soms een stotter opnamen na) maar nu gaat het beeld ook regelmatig op zwart tijdens het zappen wat dus ook gisteren gebeurde toen ik ging opnemen op de HD. Als ik dan een cam restart doe dan loopt het weer zonder problemen.... Helaas is het niet consequent. Het is dus (nog) niet echt te reproduceren. groeten
milili Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 gebruik eens een lagere versie van Newcamd misschien doet die het wel zeker als client hoeft ie niet 6.07 te zijn. anders, kan ik maar een ding zeggen gebruik een keer camd3.820 of zo moet je wel je server opnieuw instellen (camd3 gebruikt aanzienlijk minder var) een lage versie dan werkt het perfect en die kan alle kaarten lezen, de opnames zijn dan perfect. Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Hallo emilili het probleem heb ik ook met andere cams, het is niet zo dat hij geen kaart zou kunnen lezen want na de eerste opname uit de timerlijst gaat de voldgende wel goed. Mijn oplossing is dat ik in de timer een opname instel van ca 2 min. en daarna instel wat ik op wil nemen. Maar vind dit niet echt een oplossing. Moet toch een oorzaak hebben dat alleen het eerste item uit de timerlijst niet goed gaat en de rest wel. Gr, Fred
albertmol Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Ik had hetzelfde probleem met newcamd 6.07 en kreeg de Taquillas ook niet meer an de praat. Ben teruggestapt naar 6.06 en alles werkte weer. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 als je voorheen alles goed had ingesteld moet dat nu ook lukken: - de epg data van je harddisk verwijderen (liefst cachen op usb) - de common interface instellen op : "can handle two services" - films enkel op 1 GB blokken laten opnemen - geen samba 3 proberen op een dm 7000 - geen multiview instellen op de camd3 (indien je de oudere 3.819 gebruikt) - gebruik je multi of autocam (dus switchen van cam bij zenderwissel) dan doe dat niet met radegast en de decriptor instelling aan onder allcams nooit op een hdd (een MAP) twee dreamboxen laten mounten met de bedoeling om op een en dezelfde map opnames te maken, je recordings.epl gaat helemaal de mist in. en altijd bij nieuwe instellingen effe shutdown reboot / het helpt echt je settings beter te implementeren. cheers Fortunate Son Creedence Clearwater Revival
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen