vol Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Ben op zoek naar een handleiding van xsat310 via de zoek functie heb ik wat links gevonden allen die zijn allemaal dood kan aub iemand helpen
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Het spijt me maar ik heb geen idee of dit wel in het Engels bestaat. Hier in het Frans Suk6
waterpas Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Hoi Vol, Heb er hier een liggen, ooit van het internet gehaald maar weet niet meer waar. Is in PDF formaat, ik kan 'm wellicht via e-mail naar je toe sturen? Laat maar weten wat je wilt, groeten Peter In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 kan je hem ergens uploaden via zupload aub en hier de link leggen, dan zet ik hem bij ons op de ftp voor verdere vragen. Dank.
waterpas Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Hoi pipeline, Ik weet niet wat je bedoeld met zupload, leg eens uit. Als bijlage is het te groot. groeten Peter In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
vol Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Geplaatst: 4 maart 2006 Ja heb het link ook gevonden alleen werken de linken niet meer
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 op zupload.com kan je files uploaden Dat bedoel ik
waterpas Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Hallo, Jongens doe me 'n lol, ik heb een pdf bestandje van 2.3Mb en een 7z file gestuurd. In beide gevallen komt zupload terug met de mededeling dat m'n bestand groter is dan 500Mb!! Kom het maar ophalen via 'n pm groeten Peter In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 klik op mijn e mail en stuur gewoon door als atachment, ik zal het op een ftp zetten. Dank
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Bedankt is gelukt, en daarmee ook gezien dat ik die al had maar kleiner. >>>DOWNLOAD<<<
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen