peterksr Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 hallo, kan iemand mij vertellen of er op dreambox 7000 met laatste pli immage de mogelijkheid bestaat om tv vlaanderen te ontvangen met org. kaart natuurlijk. en is er ook bekend dat er de updates voor binnen komen in die configuratie ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 wat het Pli image er mee te maken heeft weet ik niet helemaal, maar de camd3.819 laat die update door alsook een juist ingestelde newcamd.. en radegast en dat staat ook hier al te lezen waarom weer op een image hakken als der helemaal geen aanleiding toe is / kaarten openen doen de cam's cheers Susie Q Creedence Clearwater Revival
peterksr Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Geplaatst: 5 maart 2006 hallo Tonskidutch ik weet niet wat je bedoelt met inhaken op immages maar als ik eens een keer iets post wat niet duidelijk is valt iemand hier over terwijl ik probeer aan te even wat ik wil en wat er in de dreambox zit. maar ja toch bedankt voor het antwoord. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 post dan in het draadje waar het over je abonnement gaat.. dan blijft het lekker geconcentreerd op thema. ik val er niet over maar zoeken wordt makkelijker voor iedereen cheers Susie Q Creedence Clearwater Revival
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen