Gast Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Dag Allen, Ik heb NewCamd Server draaien op mijn 7020. Weet iemand of er een plug-in / add-on ofzo is waarbij ik admin achtige info kan bekijken? bv: users / ips etc? Ik weet niet zeker of ik dit hier mag vragen, maar probeer het toch. Als het niet zo is bied ik bij deze mijn excuses aan. bvd, Jan
M_Z Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Als jij vraagt hoe je de ip's van de clients kunt bekijken die via internet verbinding maken met jouw server, dan ben je hier inderdaad in overtreding. Doe je dit enkel om te zien hoe je interne lan-clients verbinding maken met jouw server dan is het antwoord: Maak met de serverbox een verbinding met telnet. Typ dan in: nc 127.0.0.1 14000 Nu kun je exact zien welke client aan je server inlogt en hoe lang geleden hij de laatste cw-update heeft gehad. M_Z
theparasol Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 telnet is veel te moeilijk en daarbij oogt het niet fraai. User zoekt een fraaie windowstoepassing die ook nog automatisch de facturen uitprint en statieken in fraaie grafieken presenteert.
Lambik61 Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Citaat: telnet is veel te moeilijk en daarbij oogt het niet fraai. User zoekt een fraaie windowstoepassing die ook nog automatisch de facturen uitprint en statieken in fraaie grafieken presenteert. @Parasol Is deze opmerking / reactie nou echt nodig? Ik stoor me behoorlijk aan aan alle users van sat4all die alleen maar poep praten. Stop daar nu eens mee! Je hoeft namelijk niet gestudeerd te hebben om iemand de grond in te trappen. ontopic: Lees deze topic [/url] daar is een proggie in ontwikkeling. Als je een Linux-cardserver draait kan het ook met het netstat commando. zie ook deze topic CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen